Thursday, 15 May 2014

Jurnal BM (30 April 2014)

Assalamualaikum  :)

Sekarang saya tengah tak ada idea nak tulis apa.. *tengah fikir*

Pagi ni saya bangun agak lambat, Solat Subuh agak lambat, mandi agak lambat, bersiap agak lambat. Sekarang sila buang setiap perkataan 'agak'. Tapi entah macam mana, assembly saya berjaya datang awal.

Seperti hari-hari Rabu yang biasa, kelas akan dimulakan dengan waktu elektif. Yes! Ada masa untuk main. Main = buang masa. Jadi, ada masa untuk buang masa (krik krik..). Tapi.. Cikgu Zaza, cikgu sejarah saya, telah membuat kelas untuk menyelesaikan presentation kami yang dah tertangguh hampir 2 minggu. I'm not prepared at all! Serius, hancur presentation saya. Nasib baik group presentation. Dapat lah cover markah sikit-sikit. Kelas Muzik pula menyusul. Kelas Muzik ni dibimbing oleh Dr. Ridzwan. Seronok juga belajar Muzik ni. Lagipun, apa yang Dr. Ridzwan ajar, kalau kat luar, kena bayar RM120 sebulan. Kat sini pula free! Syukur Alhamdulillah! xD

Tengahari tu, mula-mula ingat tanak tidur. Tapi disebabkan terlalu penat, tertidur juga. Bangun-bangun je, dah pukul 2.30. Apalagi, cepat-cepat lah siap. Dah lah kelas Biologi. Habis markah untuk participation saya pun kena tolak. Kelas Seni Visual selepas itu pula dibatalkan. Woohoo!

Itu sahaja yang ingin saya kongsikan. Esok 1 Mei, patutnya cuti peristiwa (Hari Buruh). Tapi sedihnya, esok ada explorace, diorganisasikan oleh MTK (Majlis Tertinggi Kolej). Cis.. Baru ingat nak tidur! -.-

No comments:

Post a Comment