Friday, 16 May 2014

Jurnal BM (15/16 Mei 2014)

Assalamualaikum. :)

Pada 15 hari bulan Mei saya kena mengambil peperiksaan Sejarah dan Bahasa Melayu. Tapi, saya bangun lambat akibat bersembang dengan Zuhdi, Syed, Aqil dan Harith hingga lewat malam. Dan saya cuma ada masa 30 minit untuk ulangkaji Bahasa Melayu. Alhamdulillah, saya dapat menjawab dengan baik. Tetapi, saya tidak ulang kaji untuk Sejarah kerana tidak sempat. Perasaan saya takut kerana pada peperiksaan lepas, saya mendapat markah yang teruk, saya tidak mahu mengecewakan ibu dan bapa saya.

Pada 16 hari bulan Mei, saya mengambil peperiksaan Kimia dan Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan. Kimia agak susah tapi Pendidikan Jasmani sangat senang. Pukul 9.00 malam saya perlu pergi ke Makmal Bahasa untuk mengetahui carrymark saya. Doakan saya berjaya. :)

No comments:

Post a Comment