Sunday, 27 April 2014

Jurnal BM (27 April 2014)

Zuhdi dan Aqil sudah sampai dari rumah ke sekolah. Seperti yang dirancang, aku, Zuhdi, Aqil, Kamal, Mursyid dan Karamie hendak pergi ke Serdang untuk menghilangkan tekanan. Aku bangun paling awal walaupun tidur pada pukul 2 pagi. Kemudian, aku pergi ke bilik Mursyid. Kamal dan Aqil juga di bilik Mursyid. Lalu, aku mengejutkan mereka dari tidur. Aku tanya, "Mana Zuhdi?". Mursyid menggelengkan kepala dan mengangkat bahu tanda dia tidak tahu. Tapi, sudah tentu Zuhdi berada di biliknya. xD. Aku pergi mandi. Dan aku menyuruh Mursyid untuk pergi melihat Zuhdi sama ada dia sudah bangun atau tidak. Ternyata, dia belum bangun. Dia bersiap paling lambat dan sarapan paling lambat. Teksi pun sampai. Kami pergi ke Stesen Komuter UKM. Lalu membeli tiket. Tetapi, aku tertinggal komuter tersebut manakala kawan-kawan aku sudah pergi ke Serdang. Dengan hati yang tabah dan tekun, aku menunggu komuter seterusnya dalam masa 30 minit. Aku seorang diri pergi ke Serdang. Kemudian aku sampai di Serdang dan berjumpa semula dengan kawan-kawan aku. Kami bermain 'Bowling' bersama-sama dan membeli-belah. Itu sahaja. Aku amat bersyukur mempunyai kawan-kawan yang mempunyai masa untuk bermain bersama aku. :)

No comments:

Post a Comment