Thursday, 17 April 2014

Jurnal BM (17 April 2014)

Seperti hari-hari biasa, tiada apa-apa yang istimewa yang berlaku hari ini. Cuma, beberapa kelas telah ditukar kerana pelajar Tahap 2 ada temuduga bersama 'Petronas' saya tidak tahu cerita penuhnya kerana saya pelajar Asas 1. -_- Kelas Pendidikan Agama Islam dan Bahasa Melayu tidak ada cikgu yang memasuki kelas kami atas sebab-sebab yang tertentu. Zoey tidak datang kelas kerana demam (katanya). Dan, waktu pagi tadi, saya melihat Abang Shafiq yakni rakan sebilik saya mengemas baju-bajunya. Saya terus tanya dia 'Abang nak pergi mana?'. Dia memberitahu yang dia ingin pergi ke Sabah untuk 'Pesta Sains'. Itu saja untuk hari ini. Janggal pula menulis guna bahasa baku sebab ini Jurnal BM. Ada markah. Kenalah buat betul-betul. :)

No comments:

Post a Comment